URSUL DE ARȚAR EUROPA CENTRALĂ ȘI DE EST | Cele mai bune educații canadiene pentru un viitor global.

Cum evaluăm

La școlile Maple Bear, evaluarea face parte integrantă din călătoria educațională a fiecărui elev, captând progresul și realizările lor, oferind, în același timp, informații despre nevoile individuale. Procesul nostru de evaluare este continuu și dinamic, folosind diverse strategii pentru a reflecta modul în care elevii ating obiectivele curriculumului. Aceste evaluări nu doar că evaluează, ci și susțin îmbunătățirea învățării, stabilind o fundație pentru creșterea academică și personală a elevilor.

Evaluare zilnică pentru îmbunătățire continuă

Profesorii noștri utilizează o varietate de evaluări formative continue, cunoscute sub numele de Evaluare pentru învățare, care le permit să adapteze instruirea în timp real pentru a sprijini nevoile de învățare ale fiecărui elev. Prin colectarea continuă de date prin observare, discuții și revizuirea muncii elevilor, profesorii identifică zonele de îmbunătățire și fac ajustări la strategiile lor de predare. Aceste evaluări sunt comunicate elevilor ca evaluare ca învățare, încurajându-i să se implice în rezultatele lor, să-și stabilească obiective personale de învățare și să devină participanți activi în progresul lor educațional.

Evaluare, raportare și evaluare în funcție de nivelul educațional

Preșcolari

În programul nostru pentru primii ani, evaluările sunt informale și se concentrează pe identificarea punctelor forte și a etapelor de dezvoltare specifice fiecărui copil. Profesorii păstrează înregistrări anecdotice și observații zilnice pentru a urmări progresul. Portofoliile, care conțin exemple de lucrări selectate, ilustrează călătoria fiecărui copil, evidențiind eforturile și realizările lor. Părinții sunt implicați activ prin conferințe regulate părinți-profesori și rapoarte, care descriu dezvoltarea copilului și creează o bază pentru sprijinul colaborativ acasă.

Școală primară

La nivelul școlii elementare, profesorii utilizează o varietate de instrumente – observații, mostre de lucrări, rubrici, chestionare și reflecții ale elevilor – pentru a evalua cunoștințele și abilitățile acestora în toate materiile. Această abordare diversificată oferă o imagine completă a progresului fiecărui copil. Este introdusă autoevaluarea, care încurajează elevii să-și stabilească propriile obiective de învățare, să-și înțeleagă punctele forte și să identifice domeniile ce necesită îmbunătățiri. Părinții sunt informați detaliat prin portofolii, conferințe și rapoarte care descriu atât progresul academic, cât și obiectivele personale de învățare.

Perfecționarea învățării prin evaluare reflexivă

În programele noastre pentru educația timpurie și școala elementară, reflectarea asupra progresului elevilor este esențială pentru o planificare eficientă a instruirii. Maple Bear utilizează continuumuri de dezvoltare care descriu progresia abilităților de la vârsta preșcolară până în anii elementari, asigurându-se că elevii sunt evaluați în funcție de modelele lor individuale de creștere. În clasele superioare, fișele de raport integrează diverse evaluări pentru a oferi o imagine precisă și completă a realizărilor și provocărilor fiecărui elev.

Scopul și tipurile de evaluare

Evaluare formativă

Abordarea noastră se concentrează pe evaluarea formativă, menită să sprijine și să ghideze învățarea elevilor pe parcursul întregului proces educativ. Acest tip de evaluare include feedback în timp real, ajutând elevii să înțeleagă unde se află în prezent și ce trebuie să facă pentru a progresa. Evaluarea formativă se prezintă sub diverse forme – observații, discuții, proiecte și feedback imediat – toate contribuind atât la dezvoltarea profesorilor, cât și a elevilor, prin identificarea pașilor următori în învățare.

Evaluare sumativă

Evaluarea sumativăoferă o imagine globală a progresului unui elev, de obicei realizată la finalul unei unități sau semestru. Spre deosebire de evaluările formative, evaluările sumative se concentrează pe măsurarea realizărilor unui elev în raport cu reperele stabilite, contribuind la nota finală din fișa de raport și oferind informații valoroase pentru planificarea instruirii viitoare.

Triangularea evaluării

Pentru a asigura corectitudinea și fiabilitatea, școlile Maple Bear utilizează triangularea evaluării, o metodă ce colectează date din trei surse: observații, discuții și produse. Această abordare oferă o viziune completă asupra abilităților fiecărui elev și contribuie la ajustarea strategiilor de învățare. Folosirea portofoliilor, a notelor anecdotice și a rubricilor bazate pe criterii adaugă profunzime procesului de evaluare, oferind elevilor și părinților o înțelegere clară a progresului și a domeniilor ce necesită îmbunătățiri.

Instrumente și proceduri de evaluare

Pentru a obține o imagine completă a progresului elevilor, școlile Maple Bear utilizează diverse instrumente de evaluare, printre care:

Observarea

Valoasă la toate nivelurile, surprinzând atât învățarea academică, cât și cea socială în timp real

Conversații / Conferințe

Discuțiile individuale permit profesorilor să clarifice și să susțină înțelegerea elevilor

Rubrici și liste de verificare

Ghiduri structurate de notare care îi ajută pe elevi să atingă obiective clare și definite

Portofolii

Colecții de lucrări ale elevilor care ilustrează progresul în timp și constituie o evidență de durată a realizărilor lor în învățare

Prin aceste domenii de interes, Maple Bear se angajează să pregătească copiii din punct de vedere academic, social și emoțional pentru călătoria care urmează. Invităm părinții să fie parteneri activi în această experiență de învățare, susținând dezvoltarea tinerilor încrezători.

Raportarea realizărilor elevilor

Rapoartele de evaluare reprezintă o legătură esențială de comunicare între școală și familii. Fiecare fișă de raport reflectă dovezile cele mai recente și consistente ale realizărilor unui elev, comparând progresul cu standardele curriculumului, mai degrabă decât cu scorurile anterioare. Pentru copiii mai mici, fișele de raport includ abilități și repere, în timp ce pentru copiii mai mari, acestea combină notele cu feedback detaliat referitor la comportamentele de învățare și abilitățile academice. Părinții sunt încurajați să colaboreze îndeaproape cu profesorii pe parcursul întregului an, promovând o abordare comună a procesului de învățare al copilului lor.

Parteneriat pentru succesul elevilor

La Maple Bear, credem că evaluarea este un parteneriat între profesori, elevi și părinți. Vă invităm să vă alăturați nouă pentru a promova un mediu de învățare favorabil în care fiecare copil se simte motivat să exploreze, să realizeze și să crească. Conectați-vă cu noi astăzi pentru a afla mai multe despre modul în care abordarea unică a Maple Bear în ceea ce privește evaluarea, raportarea și evaluarea le permite elevilor să reușească din punct de vedere academic și personal

Vă invităm să ne contactați astăzi și să aflați mai multe despre modul în care Maple Bear poate modela viitorul copilului dumneavoastră.

La Maple Bear, ne angajăm să încurajăm cursanții rezilienți, informați și conștienți social, pregătiți pentru provocările unei lumi globalizate. Abordarea noastră de predare îmbină dezvoltarea abilităților cu explorarea bazată pe curiozitate, ajutând elevii să crească academic și personal. Dacă sunteți în căutarea unui mediu educațional care prețuiește atât rigoarea academică, cât și dezvoltarea holistică a copilului dvs., Maple Bear este aici pentru a-l ghida în călătoria lor.